puuuh

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK x 1000000000000000

jag går som en 90 åring och jag gillar de!!

Ni som vi ha världens bästa pt börja träna på Fitness 24seven  her name is Victoria Eriksson!!

HÄr är hennes blogg ------->  www.frokenfitness.blogg.se


Nu är snart allting klart med husköpet. IDAG OM EN MÅNAD FÅR VI NYCKLARNA!!!!!! OH happy day!

Jag o johan var på Ikea, Ilva och Xxxl Lutz i helgen och kollade runt lite, vi var ute efter ett nytt soffbord. Och japps det blev det, ett vitt på Ilva. Tyvärr hade hemsidan ingen bild men jag ska göra ett tappert försök att visa den sen.

På Ikea blev det lite pysselgrejer, jag ska ju göra mig en anorlunda tavelvägg i vardagsrummet så det blev mycket ramar, lite krukor, bäddsätt och sånt skoj.

Inspiration







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0