pluspoäng

Igår gjorde jag något som jag länge skulle ha gjort. La över alla bilder på min externa hårddisk. Jag vet ungefär hur det hade låtit om jag INTE hade gjort det. " DET VAR VÄL SJÄLVE F*N J****VA ***** HELV**** , F** hur ska jag göra nu då?!
 
- JOOOOOOOHAAAAAN ???
 
Så nu ligger alla filer tryggt på min externa hårddisk. puuh. Jag har typ kännt på mig att min dator kommer krascha när som helst... Å huuuur kan man känna det på sig? ja enkelt svar, jag bara gör det.
 
Hittade massa gobitar :P
 
 En väldigt gammal bild på mig från 2008 kanske? Jag tycker själv jag ser jätteannorlunda ut, sminkning, ögonbryn, hårfärg....
 
En ny bild tagen igår
 
 
Visst olika kameror men ändå. Jag gillar helt klart mitt senaste jag mer :)
 
 
 
Kom på att dessa bilderna är från samma ställe där jag debuterade med syrrans häst nämligen Österlen. Ser dock ut att varit en torr sommar på dessa bilderna haha
 
Tror dessa är från 2010?
 
 
Lite grönare bana, lite grönare häst men samma underbara känsla !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0