Träning

Idag är det träning för Anders! Första gången för mig faktiskt. Ska bli riktigt kul, var med syrran förra veckan. Vilken människokännare han är, fantastisk förmåga att läsa av ryttaren och dess svagheter kontra styrkor. Det ska bli kul, jag har lite på känn vad jag redan vet ifs. Jag är kort vilket betyder att jag måste vara extra stark i min sits och INTE få glappande tyglar vilket ibland händer. Jag sitter på en unghäst och jag ska inte hålla på att ratta in avstånd, jag ska bara känna att jag har hästen framför mig. Och jag ska sluta ha så höga krav på mig sälv och göra detta för att utvecklas och för att ha kul. För jag älskar detta. Punkt.
 
just nu peppar jag med min frukost. Köpte en ny musli igår med äppel och kanel. Riktigt god.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0