Kingsland hysteri

Fick ett sms från Stablestore imorse att de börjar sin stora REA idag. passade mig alldeles utmärkt då jag slutade jobba imorse 8.30. Mot Stablestore. Jag var egentligen inte ute efter något specifikt utan tycker det är mysigt att kolla runt. OCH såklart kika på Kingsland kläderna. Jag väljer gärna kvalitet framför billigare saker. Det beror också på. Jag vill ha ordentliga funktionella kläder som andas, är bekväma, håller efter många tvättas och gärna är snygga med. Ja då blir kingsland en favorit. Jag vet att många anser att det är "Kingsland hysteri" och att alla inom ridsporten köper detta märke bara för att. Dressyrinriktade som hoppinriktade. Jag tycker dock att Kingsland HAR många fördelar med sina kläder.
 
* Handvärmare (jag har nog hittat på det själv, men ni vet i armslutet på vissa Kingsland tröjor är där så du sticker igenom tummen.) Mycket uppskattat
 
* Varma och hållbara kläder
 
* Funktionella, många plagg andas och man slipper vara dyngsvett på ryggen efter ett ridpass
 
* KVALITET, ja de är lite dyrare priser. MEN jag har aldrig varit med om att kläderna nopprar sig, krymper, tappar form eller likande.
 
* SNYGGA, ja fåfängan tittar fram men så är det nog. Jag tycker de har väldigt snygga designer på sina kläder. Vissa sämre också såklart men överlag helt min stil!
 
Idag kom jag hem med en fleece tröja med " tum mudd" slänger upp en bild
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0